Máte ještě peníze, které nadělil Ježíšek, když nevěděl, co by se vám hodilo? Tak to je nejvyšší čas začít utrácet. Lednové slevy jsou v plném proudu, a když využijete ještě cashback, ušetříte dvojnásobně.
Co je to ten cashback?
Název vychází z angličtiny, přišel k nám totiž ze západních zemí, kde tento model funguje zcela běžně. V překladu znamená „peníze zpět“ a přesně takhle také vypadá. Nakoupíte si, po čem toužíte, a pak dostanete část utracených peněz zpět.
Obrovskou výhodou je, že oproti jiným slevám se dá cashback využít i na již zlevněné zboží – tedy i na produkty, které nabízí slevové portály, jsou ve výprodeji či v povánočních slevách. Platí prostě na všechno.
Průkopníkem cashbacku je portál Tipli.cz
Jak již bylo řečeno, v západních zemích se cashback využívá hodně často. U nás se teprve dostává do povědomí veřejnosti a významnou roli v tom sehrál portál Tipli.cz. Právě ten umožňuje zaregistrovat se a dostávat odměny za každý nákup. Spolupracuje s několika stovkami nejen českých e-shopů, v některých z nich vrací až 33 % z utracené částky. Vyšší cashback nikde v Česku nenajdete.
Ve všech vašich oblíbených e-shopech
Cashback je výhodný pro všechny tři zapojené strany. Vy nakoupíte levněji, Tipli dostane odměnu za zprostředkování a e-shop získá nového zákazníka. Právě proto to také internetové obchody dělají. Mají část peněz vyhrazených na marketing a cashback pro ně představuje marketingovou aktivitu. Věnují peníze portálu Tipli.cz, ten jim přivede zákazníky, jimž předá většinu odměny od e-shopu.
To, že se jedná o zcela běžnou praxi, dokazují i zapojené e-shopy. Přidali se takoví velcí hráči, jako jsou Zoot, Vivantis, Mall, Notino, Baťa či Kasa. Z těch zahraničních jmenujme například AliExpress.com.
Cashback je možné využívat celoročně, avšak ve spojení s novoročními slevami a výprodeji ušetříte dvojnásobně.